Gloria....

Hallå hallå!
Idag vakna jag vid typ 8.. vill ju sova längre men de gick inte...
Satte på datorn och försökte lägga in bilder men de gick fan inte... får gå ner till syster
och låna hennes internet sen...
Gick till farmor vid 10 och började baka bröd=)
Så nu kommer Mike Bike bli glad när han kommer hem till nybakat!
Sen fick jag middag och sen drog jag ner till Konsum och pratade med min katt.
Tänkte kanske att jag skulle dra mig ner till Bokhandeln en sväng nu men vet fan inte om jag ska...
Har värsta städarrycket nu så jag har rensat alla produkter som har gått ut och städat inne på toa...
Tvättar allt vi har försöker jag också med och ska laga mat till Mike när han kommer hem...
Han ville ha korv stroganof med bulgur...
Vi tänkte bli lite nyttiga och typ sluta med pasta å sånt... får se hur de går...

 
Fan! Jag skrattar alltid när jag ser de här bilderna!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fy fan va graciös jag är!

2010-04-21 @ 18:17:58
URL: http://charlottis.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Du förresten.. Katten har vart hos mig i bokhandeln i 2h nu!! Det kallar jag en riktigt vän. Du bara skiter i mig ju!



After work på fredag? =)

2010-04-21 @ 18:18:50
URL: http://charlottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0