God morgon!!

God morgon god morgon... pigga och glada?

Nja glad är jag väl men inte pigg!

Mikael är iväg och jobbar några timmar nu på morgonen så jag har vaknat själv...

Fredag idag ju! och jag är ledig... eller a.. det är den enda lediga dagen jag har. Sen

blir det 7 dagar i sträck...

"Dagens planer" som kära Charlotta säger är:

Vakna till liv lite

Äta frukost(om jag har något hemma)

Sätta på sig stövlarna och ut till tomten och röja!=)

Ser ut som om det blir poker ikväll... någon som vill?

Sen sova för Sara ska upp och jobba imorgon!


Mattias var här igår kväll. Så mycket klagan på vädret och kylan. Men mycket skvaller

om resan. Om pingviner och bungyjump och massa kul! Han ville verkligen
inte vara här! haha han åker nog tillbaka till värmen så fort han har skrapat ihop
tillräckligt med pengar!

Nä nu blir de frulle!!


                                                                                               En kväll i mars med Elin å Chrille

hej svejs  ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0