Hallöja!

Hej svejs!

Nu ligger ja under täcket å.. ja bloggar... tänkte skriva att ja surfar runt lite men de gör jag

ju ärligt inte nu...=)

I fredags så blev det ju poker då. Folket kom hem vid 6-7 typ och vi börja spela.

Jag hängde med ett bra tag och när ja hade förlorat bara en hundring vid 1 så gick ja och

la mig. Skulle ju upp och jobba på lördag.(inte för att sånt hindrar vårat kex!=))

Mikael kom iaf och la sig runt 5 tror jag... inte för att ja märkte knappt att han la sig!


Peter skulle egentligen inte stanna... men speldjävulen tog han!

 


haha stekar-jonsson va klart där!


Mitt kex märker så fort det är en kamera i närheten!



Laxen torskade... eller...?


Min älskade son har kommit hem och är faktiskt brunare än mig!



Sen vaknade jag tidigt på lördagen och gick upp och jobbade... en dag som alla andra...
Fast katten va sjuk så det kunde ju varit roligare om hon va där.
Sen när jag kom hem stod grabbarna (Mikael, Marcus och Netskar) och gjorde middag till mig!
Blev en utsökt middag bestående av grekisk sallad, lövbiff och pommes...
Även en bruchetta till förrätt! 8)

Sen satt vi mest och snackade och halvkolla på From Dusk til Dawn...
Mycket bra rulle får man tillägga!
Sen somnade Mickel Räv i soffan och då fick Peter gå hem...
Gick och la oss och kolla på Percy Jackson filmen men ja tror jag såg en kvart för sen stensov jag!

Vakna tidigt idag av att min mobil cepar sig... stänger av sig och sätter på sig så ja vaknas
av den där himla välkomstsignalgrejen....
Vi tog oss iaf upp tillslut och gick och åt frulle... Sen satte vi på en film ja inte kommer ihåg namnet på.
Det va den där sista filmen Heath Ledger hann göra....
Helt okej men inte mer...
Sen iväg till jobbet!

Kom hem 20.20 och satte mig ner och pärlade klart Evelinas tavla... Ganska nöjd=)
Sen!


Mhmmm? Tänker ni! men Sara fick pyssellust och gjorde en ring!


Jag tyckte den blev fin iaf! (jag klara de Zandra!)


Nä fy fan va långt de blev! Nu ska ja titta klart på Percy...


Hej svejs, grus å gnejs!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fasen va snygg Puman! Jag vill också ha! Hur tusan gjorde du den din pysslare : )

2010-04-11 @ 23:09:30
URL: http://charlottis.blogg.se/
Postat av: cookie

Veet du Mooodhan, jag har en likadan brosch.. som jag fått av en tjej här. Fast hon hade köpt den. Du kanske kan göra business på det där!

2010-04-12 @ 00:31:33
Postat av: Slem

va som fan, sara tatt ur pinnen och börjat blogga ;) jag gillar't!!!! lite sugen att ta upp min igen faktiskt :D

2010-04-12 @ 09:37:27
Postat av: zazzy

Du klarade det alla tiders!! Och sparade dessutom typ 14.05AUD. Just i denna stund vill jag hem NU!!Jag vill också pyssla!!!! Jag ska gå till Diva och ta med kameran och fota massa smycken så kan vi pyssla som f a n i sommar. Jaaaa!!!

2010-04-12 @ 12:00:32
Postat av: Saaaara

Men zazzi.. du vet väl att de har en hemsida! där ser man allt!!! i like!

2010-04-12 @ 22:27:31
Postat av: zazzy

asså det siger du... då slipper jag alltså skämma ut mig på Diva! hehe!

2010-04-13 @ 11:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0