Mumma...

Hello hello!

Nyss hemkommen från jobbet...
Fast jag måste dra en Konsumhistoria från igår... jag sitter uppe och har rast och då kommer
bröd-Maria upp och säger att vi ska stänga... klockan va asså 4.
Jag går ner och då har alla kassor lagt av... så vi stängde... har typ aldrig hänt...
Fan ja trodde ja skulle få gå hem jag men icke! Vi fick bara vänta på en elektriker som fixade de...=(
inte så intressant men de va de som hände igår!

Efter jobbet åkte ja till bowlingen där Kurre och Lola spelade för korpen.
Vi fick poäng!! Haha de firades med tårta idag!
När jag väl kommer dit så ringer Mona och säger att de gått inbrottslarm..
Så jag in i bilen å drar ner!
Lite jävla creepy att gå in där helt själv... massa saker som gnisslar och har sig!
Va nära på att gå till köksgrejerna å plocka en kniv och gå runt med!
Men som tur va var det inte någon läskig inbrottstjuv som väntade på mig!

Idag har det inte hänt någonting!
Bara en tanke som cirkulerat i mitt huvud.
När fan blev det ett K i egentligen?
Klarar inte av när folk säger "engenkligen"!!!
Varför? Det är ju inget K i ordet för bövelen!! Det är nästan så bägaren rinner över!
Plus att den där Ipren reklamen går i huvudet hela tiden!
"He is blue  he is white and he´s fighting the fight against PAIN!!"
Harreminje!

Store Mikael kom in och hade en briljant idé om att vi ska grilla imorgon!  Wihoo!
Vårens första grillning är alltid bäst!




Första morgonen i Australien gick dessa upp och stekte pannkakor till oss!
Så jävla roligt att de kommer hem tidigare!!!!


Nä nu ska Sara göra sig lite wok!

Tack å hej, leverpastej


Kommentarer
Postat av: Eli

Jaaaa! Äntligen vågar nån ta upp de, hatar också när människor stavar fel med ?! Det finns för fan inte TVÅ L i ordet väl. Det stavas väl 'väl' för fan inte 'väll' eller Endå, det stavas ändå!!!!!

hahaha TOPPEN 24/7

2010-04-13 @ 21:28:19
Postat av: Katten

Hahah Jäävlar vad det händer grejjer på jobbet när jag är borta då!!!Längtar tillbaka..saknar alla er små kråkor!:( När David berättade att ni vunnit på bowlingen trodde jag att han drev med mig! haha! Det var som fan! GO COOP!!



ELI: VÄLL får ju inte alls samma betydelse som VÄL. Icke sa nicke!

SARA: Det ordet du just skrev har jag aldrig hört nån säga...vem säger så? Med K? varför? Hmm..

2010-04-13 @ 22:38:45
URL: http://annickajohanssonopseth.blogg.se/
Postat av: acko

Sara! Jag vet en person som sager sa, men det kan jag inte skriva har. Jag tar't nar vi ses hihhi.

2010-04-14 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0