Poker=)

Hej hej!

Nu har ja kommit hem! Inte så jobbigt som jag kanske förutspådde men ändå...

Blev en lunch på Mackerian med Mackan också... Nu sitter de i köket

och pratar hus för fullt.

Ikväll blir det poker! Va på tok förlängesen(stavning?) nu=)


A... Jag hjälpte allt till bra... Men som sagt så kan jag ju inte så mycket så
jag får väl hjälpa till med det jag kan...
Pappa körde förbi säkert 4 ggr bara för att få se mig arbeta å svettas lite!
Mikaels mormor försökte få han att gå ur bilen och hjälpa till men då skulle han
få en hjärtinfarkt sa han så de blev inget med det=)

Nä nu får jag hoppa i duschen å sen städa lite här innan de kommer!


tjingeling


Kommentarer
Postat av: katten

Sicken redig tös!:) Lycka till på pokern!! Sno inte min karls pengar bara:p Önskar jag kunde va med. Puss och kramar från sjuklingen

2010-04-09 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0