Söndag...

Hej hej!

Mikael sitter å kollar på Bond... tråkigt... Elle a jag gillar ju bond.. men inte de nya...

Älska Sean Connery! Resten kan kvitta!

Okej, vi har varit i Strömstad hela helgen... Åkte dit i fredagskväll och kom hem på dan idag.

På lördagen åkte vi en sväng till Nordby och handla...

Jag fick mig en keps och va tvungen att köpa en baseball tröja på Gina.


Cool som fan blev jag! hahah

Sen fyndade jag ett par skor för en hundralapp inne på HM och en jävligt söt t-shirt.


Sen köpte jag lite skrot på Panduro och gjorde mig ett par gulliga örhängen

Fan.. snöat in mig på ugglor men de är ju så söta!


Sen senare på eftermiddagen kom Josef och Marcus... Vi tänkte vi skulle laga mat å ha de trevligt...
MEN!!

Vi hamnade på Kattan istället!!!
Asså jag har kört förbi detta ställe i 20 år och undrat hur de ser ut!
Nu hade jag min chans och jag tog den fanimej! haha
Mickel Räv stanna hemma och lag mat till oss så vi hade när vi kom hem...
A det var ju en upplevelse iaf! En gång och aldrig mer!!!
Nu behöver jag ju inte undra hur det ser ut därinne längre!!

Nog om det... Killarna åkte hem på kvällen för de skulle upp på diverse aktiviteter på söndagen.
Så jag och Mikael gick upp på morgonen och städa och packa iordning och åkte vidare....
Vi stannade till vid Dynekilen och stod och slog några bollar på rangen...Sen kom det
typ 100 norskar så vi drog hem då...

Sen hem och hälsa på Mikaels farmor och pappa sen hem och
storstäda... Sen deklarera Mike och jag stöpte lite ljus...


Nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar!! fatta... det var sååå längesen jag gjorde det!
så här glad är jag då!=)



Så!
Det var Saras helg det!
Lite sång, lite dans, lite naket, lite trams!
Den innehöll nog det mesta....

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kattan?? Är det strippklubben? haha

2010-04-18 @ 22:14:23
URL: http://charlottis.blogg.se/
Postat av: kakan

Jag vill ocksa ha en san baseballjacka!!!! Snyggt!

Va farao ar Katten?

2010-04-19 @ 09:42:01
Postat av: Z

Diggar baseball-Sara stenhårt!!! =)

Ja precis....är Kattan stripklubben?? Och isåfall...hur var det?? Vad gjorde ni? Var de fräscha? Haha...

2010-04-19 @ 12:02:22
Postat av: Charlotte

Sara fick se mus!!! Mohahahaaa

2010-04-19 @ 13:50:35
URL: http://charlottis.blogg.se/
Postat av: Eli

Här haru fler uggle tshirts, nåra blogg tjejer från uddevalla som driver en webbshop ;))



http://www.glamzone.se/index.php/rea/numph-t-shirt-uggla.html

2010-04-19 @ 19:39:47
Postat av: Saaaara

haha!

jajjemen sara va på strippklubb med Josef och Marcus!

haha va ju tvungen att se hur det såg ut!!

de va väl inte sååå snygga men inte heller fula tjejer liksom... men som cb sa.. jag fick se mus! de va ja då rakt inte beredd på!!

2010-04-19 @ 20:35:55
URL: http://moodhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0