måndag...

hej hej!
Okej vad har hänt?
Fredagen gick vi och bowlade och åt vårbuffé. Jag Micke och Pontus spelade nån serie...
Jag utklassade ju killarna men om du frågar dom så va jag nog inte ens med och spelade.
Går ju bara inte att förlora mot en tjej!
Sen på lördagen gick jag och Mike upp tidigt och åkte upp till Karlstad.
Där mötte vi upp Magnus pappa Lasse och satt och rita upp kök till oss=)
Ska nu bara bli intressant och se vad det landar på för pris... haha har ju inte en aning vad fan ett kök går på
så jag antar att jag kommer bli överraskad.... fast till det dyrare hållet....=/

Se åkte vi upp till Malin som nyss flyttat in i en lgh. Där byggde store Mikael och en Christian upp kök för fulla segel! Så jag och Mike satte igång med att bygga garderober...
Fast det roligaste var nog när det va klart och fick hänga in alla Malins miljontals kläder!

Sen var det raka vägen hem och börja göra sig iordning.
Efter 3minuter fråga Mikael om jag var klar... Fan heller!
Jag skrek då " om du hade vart ihop med annicka hade du fått vänta flera timmar!!"
Så jag var klar på en kvart och vi drog till Marcus...
Var där sen skulle alla dra så vi slängde på oss jackan och drog...
Jag och Patrik kom lite på efterkälken så vi fick gå själva...
Antog ju att alla hade gått till hotellet för vi visste ju inte vad klockan var!
Fast när vi kom in så var vi ju helt själva! Men det positiva var ju att det inte var någon kö till baren=)

Söndagen spenderades i soffan... Orkade ner till pizzan och åt men sen var det inte mycket action!

Så nu sitter jag hör och mumsar på marknadsnougat som mamma köpte till mig=)


Tog inga bilder i helgen så bjuder här på en annan skön bild...

see ya later aligator!


Kommentarer
Postat av: cookie

hahaha, älskar att läsa din blog Säärööö! Va spännande det ska bli att se köket!

Ska vi ses i helgen eller?? Kom till Götet på fredag!

Puss!

2010-04-27 @ 10:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0