hus hus hus...

denna vecka har jag spikat dykkert, skruvat gips, sopat upp sågspån, sågat med cirkelsågen, spikat upp osb, klippt naglarna med avbitartång, fikat med vänner, dragit el, sätt upp eldosor, brännt mina händer/armar 3 ggr, blivit skrämd utav bara helvete av Z, sprungit in till Birthe 6ggr för att hämta vatten, burit flera ton med gips och osb, kopplat och satt upp spotar, målat ute, spacklat väggar, åkt till Nybergs säkert 10ggr,  käkat på tjuren 2ggr, brännt fingret på en supervarm skruv och gått upp före 7 varje morgon!

ja... har verkligen inte tid att blogga men nu är mike iväg och har manstid med männen i bastun... så jag får hålla mig hemma å sen komma och hämta dom...
Sen blir de hem till CB och Ekan och sen är de fest!!!!'

KLIMPEN!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad ni är duktiga alltså!! Klimpen....så jäla bra! Ha ha! Kraaam

2010-09-03 @ 07:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0