god morgon!

mmmm... nyss tagit mig ett långt bad och nu sitter jag här,insmord
och truban i håret, i massagegrejen med datorn i knät....
Underbart!
Ska börja jobba klockan 1 och funderar på om det är något jag måste göra innan... jobbar fram till jul och även julafton!
Jobbar även nyår och nyårsdagen.. men va fan liksom... ska ju ändå inte supa så då kommer jag ju vara ledig några sådana framöver.

Lilla julafton närmar sig med stormsteg och jag måste få iordning det sista i huset känns de som...
Men de e ju så himla skönt att bara bada badkar eller sitta i soffan...
Ja å Mike får göra ett ryck här ikväll...=)

Förresten, tror ni vi kommer se ut sånna här när vi är gamla?

Känns mycket möjligt faktiskt!!
bättre än så här:


God Jul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0