hej hej!

Kommit på att jag nästan inte har tid att blogga... de e ganska mycket just nu...
Men ikväll tar jag paus och åker hem till Charlotte och dricker vin!

Mitt hus börjar komma till liv!!


Även hunnit med en trip till Hunnebo för att hälsa på Elin och tjejerna...

Men hör och häpna! Jag förlorade!!!
Och Charlotte vann! Men det är väl ingen som tror på de eller??

Nä.. tänkte väl de...

Fick iaf bjuda CB på en glass med massa kolasås=)
Så chockad över förlusten så jag visste inte vad jag gjorde=) haha

nä! nu ska jag fixa lite här hemma sen bär de iväg till CB=)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Glassen var jäääkligt god!! Kanske för att den var gratis?

2010-07-25 @ 17:31:00
URL: http://charlottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0