Love is in the air...

hej hej!
Nyss käkat en utsökt frulle med brunost! haha mumma!
Igår var de en hektisk dag vill jag lova...
Först på fredagen åkte jag och gänget till Rosellmagasinet och käka gott...
Mike fjant åkte till gbg istället och lämnade mig med paren...
Hemma i sängen vid 12 och upp 5.30 och jobba klockan 6.... Slutade kvart i 1 och skulle träffa Angelica klockan 1 och agera bröllopsfotograf=)

Ut och leta efter fin plats och ta kort men hittade nakna män istället! haha
Ta en massa massa bilder sen kyrkan kl 3... sen till Gamla Real och sen damp jag ner i soffan hemma vid 7...

Fast då ringer Katten och säger att de sitter på CBs balkong och dricker vin.. inte kunde jag motstå de så jag åkte dit såklart.. men de blev inte långvarigt... var så himla sleten efter dagen så jag tror jag somnade vid 11 och sov till 10 idag=)


Snygga brudparet=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0