hej hej...

Okej ni fick inte se nåt resultat.. men det blev så mycket... så hann inte...
Så då i fredags gjorde vi inte så mycket tror jag.. kolla nog på Dexter skulle jag gissa!

På lördagen så jobbade jag från 8 till 5 och då åkte Mikkel Räv iväg till Gbg...
Jag tänkte sitta hemma på kvällen för jag skulle upp och jobba på söndagen men sprang ner till Freddie istället...
Där satt Alex,David och Freddie och kolla på Vh1 och drack öl...
Det blev lite cider och en grogg innan vi gick upp till Mange och festa där... De skulle på cruisingen i Mellerud men de gjorde inte vi...

Gick hem vid 1 typ och somnade sött i sängen!
Gick och jobba 8 men fick köra ett 12-timmarspass istället! Puh! de va fan inte kul!

Men! här kommer resultatet!

Jag bakade bagels! svinigt goda blev de också!
Bakade även strassburgare men det blev ingen bild på dom!

Sen kom mikael hem och då slängde vi även ihop denna delikata paj!


Nä du nu ska jag lägga in lite musik på min nyfunna ipod!
eftersom jag blev av med min i Perth så fick jag en ny av Mikael i födelsedagspresent!=)

Hej svejs grus och gnejs!!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Mmmm.. recpet på denna paj tack!!

2010-05-11 @ 12:35:31
URL: http://charlottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0