Hell Ride

hej hej!
Sitter å kollar på Hell Ride.Har precis kommit hem... Jobbade till 20.15 sen raka vägen till bygget! där fick ja bara greja med lite sten och sen va ja tvungen att åka hem för hos grannen hade strömmen gått...
Men imorgon är jag ledig och då ska jag å Mike vara där hela dagen... haha nu äntligen får jag ha på mig mina arbeterbrallor igen!

Sen blir de kalas på kvällen! Eli fyller 20! Han skulle baka kladdkaka men de blir vatten för Sara...

tänk på lördag va ja kommer äta! haha nej nu tror ni att jag är dum och tänker äta upp mig de stackars kg jag fölorat! men nej!

ska ju bara äta de jag längtat efter en dag! Sen blir de nyttiga gatan hela vägen!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0