jobb jobb jobb

Hemma på lunch... Grabbarna åkte till Mackerian och jag hem. Väntar på att äggen ska koka... Sista lunchen nu! Ikväll blir de en halv grillad kyckling sen är jag klar! Så imorgon blir de vin,chirre och dirre och så måste jag ju göra en supergod middag!

Några förslag?
Imorgon ska vi lägga golvvärme så jag fråga Erika om hon kunde jobba då med... Röd dag imorgon så de hade ju varit goa pengar... Men va fan jag bygger ju hus!
Fattar de fortfarande inte ibland!

Nä! imorgon ska jag träffa dessa pinglor!


Sorry Månsan men jag hade ingen bättre bild på denna dator!

Kanske Katta å nån mer kanske?


Kommentarer
Postat av: Eli

lilla Sara är SÅ duktig som bygger hus :) Grattis till att ha avklarat helvetessvälten!! :D VRÄK i dig allt som kommer i din väg imorra!

2010-05-21 @ 16:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0