Morrn da!

Sitter ute på pappas kontor och surfar lite... Mikael sitter och räknar på något.
Vi ska ut till tomten och sätta ut huset vårt!=)

Okej fredagen jobbade jag till 20.15 sen drog jag till David där Annicka var. Plocka upp den andra Sara och väntade in CB och Månsan. Där drack tjejerna vin och käka chirre och dirre.... själv drack jag vatten!
Men men vill man vara fin så får man lida pin! gått ner 5kg redan=)
 Sen på lördagen gick jag och Eli,Månsson,Sara och Annicka lite på nostalgin... tänkte kolla dansen men vi kom såklart försent!
In the evning så tänkte vi inte göra något jag och Micke.. Men då kom Josef och drog med oss till Sara och där blev det förfest som hette duga!!
haha de va norskt,danskt och allt! tror alla har ont i halsen idag efter all danska! haha
Körde sen upp dom till Stallbacken. Tror fan varenda raggare i de 3 närmsta landskapen var där! haha

Så... eftersom jag inte är hemma så bjuder jag på en bild på mitt vackra house-to-be!


Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: akindian

Wow, Sara! Va duktig du är! Jag är lite nyfiken på den här dieten...dricker du bara vatten???

Fint erat blivande hus ser ut! Can't wait to lilla julafton..hihihi.

2010-05-16 @ 15:50:27
Postat av: Postman pat

Ska huset se ut sådär?

2010-05-17 @ 07:04:58
Postat av: Zazzamazzamandelbrazza

Shit Sara! Vad duktigt! Precis som akindian vill jag ocksa veta lite mer om dieten. An sa lange har du bara druckit vatten och kaffe va? Sjalv gar jag pa en "fried rice-med-citronjuice-diet" i KL just nu. Kommer du ihag? Dum fraga!! haha! Men det ar ju faktiskt gott och det funka ju sist sa... Vi har varit en svang pa nattmarknaden och vi kaka frulle pa samma stalle som ni tog oss du vet forsta dagen... Vacker manga minnen. Bl a folk som faller genom golven...!



Och ska ni alltsa satta upp huset nu!!!??? Kommer bli gornajs!!



Kram!

2010-05-17 @ 08:51:51
Postat av: Slem

5 kg?! jag blir oxå nyfiken på denna diet, mer ingående förklaring i nästa inlägg, tack :) Huset var ju sjukt fint sara! och en uteplats till det som heter duga! KLÄM Slem

2010-05-17 @ 11:44:42
Postat av: Saaaara

Ja huset ska se ut nästan exakt som detta...



Å z får värsta flashbacks nu! vill så gärna ha en lemonjuice nu!!!



haha ja du slem... kommer bli en hel del sol-och-öldricknings-gött på den uteplatsen.. du får bara pallra dig hem ibland!

2010-05-18 @ 09:56:13
URL: http://moodhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0