Mega....Sara!!!

Ja jag vet att ni är trötta på Megaman!! men nu sitter jag här igen...
Nyss varit ute på en promenad med ipoden i örona!
MEN!!! inte vilken Ipod som helst! utan den jag tappade bort för 3 år sen i Lindome!
Kommer ihåg att jag,Mike,Zandri och Mats åkte ut till stranden och badade en dag....
Sen efter det såg jag den inte, tänkte att jag hade glömt den där!

Men nu så håller jag på att packa ihop lägenheten och ska packa mikaels jackor i en väska...
Och där i sidofacket ligger den!!! Skrek av glädje så Malin sprang in och undrade va de va med mig!

Så lycklig och så roligt att lyssna på alla gamla låtar som fanns på!


haha nu letade jag efter en bild från den dagen och det visade sig att det bara var 2 år sen i Lindome!
Känns så längesen jag bodde där så det skulle lika gärna vara 3!



Kunde inte få in den bilden från den dagen så jag bjuder på dessa flickor...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0