Roadtrip!

God kväll!
Hemma nu och mätt efter en bakad potatis... Det är liksom höjden av det jag lagar när mikael är borta.
Plocka upp Charlotta vid 12 snåret och drog till Trollhättan.
Kollade vad jag hade i magen och fick se lite dans.
Hälsade även på Charlottes mormor som låg på Näl efter en olycka.

Sen blev de donken och lite shopping...
Nu när jag packat lägenheten har jag slängt 25 par skor så ja tyckte jag va värd 2 par nya!
Blev det på bilden och även lite örhängen, parfym, smink och lite småkrafs=)


Den 16 april=) då smäller de!


Kommentarer
Postat av: Z

Men ååååå den 16e alltså!! Shit pommesfrites!! Men du...jag hoppas för din skull att det inte "smäller" så mycket. ;D

Kram på dig tösa mi!

2010-11-03 @ 20:45:23
Postat av: akcola

Ååååååhhh jag blir alldeles pirrig!! Perfekt timing Moodh! Inte vinter, inte sommar...alldels lagom. hihihihi.

Puss på dig och kul att du bloggar igen:-)

2010-11-03 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0