18/4-11

Sitter med datorn i knät bredvid en sprattlande Majabaja... Ungen måste ju få träningsvärk av all sprattling...!=)
Imorgon är det 2 veckor sen jag och Mike gick upp tidigt och åkte till Näl... Så himla smidigt att ha en tid så de är bara att "hämta ut" ungen=)

Vi var där nere vid 7 och jag rullades in på operation vid 9... så 9.48 kom en liten tjej ut!
Jag som var hundra på att det var en kille!
Frågade ju inte ens sköterskan vad det blev när hon kom och visade upp henne=)
Men jag är precis lika glad för det!

Idag är det första dagen själv med henne. Mikael jobbar och sliter igen...
Så jag packa vagnen och gick till konsum för middagsmat.... Så himla varmt ute!!!
Kände att jag tog på mig på tok för mycket kläder!
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra...

Ska åka till Eli ikväll för en fika med Lola...

Min skrutt!!


Kommentarer
Postat av: Eli

Eds goaste lilla tjej :)

2011-04-18 @ 22:59:29
Postat av: Slem

Hon är så fin! På fredag kommer jag och kramas ;)

2011-04-20 @ 10:36:59
URL: http://emelieses.blogspot.com
Postat av: ak

Världens finaste bebis!!! Längtar efter er!

2011-04-20 @ 13:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0