Slappardag....

Fast alla dagar känns som slappardagar...
Idag har jag bara legat nästan hela dagen... Försöker ta igen lite sömn som man förlorar...
Men icke... går ju inte att sova när det ligger en liten fis och gnyr bredvid...¨'
Förra natten var hon vaken från 00-05... kul jul...=/

Idag har jag vart och vägt henne... hon hade käkat massa himlans mat och hade gått upp 400g och växt hela 4 cm...!
De måste mätt fel när hon kom ut... annars kommer jag få en 3m lång tjej inom några år!

Nu leker Mikael sandlåda utanför med sin kamrat Nisse... Stora hjullastare och massa sand ska snart bli en trädgård!
Gräsmatterullarna kommer nästa vecka tror jag... då kommer de se lite trevligare ut här!


Nä... upp å städa lite... Mette och Mikael kommer med kladdkaka om några minuter!!
Uppskattat!


Fan man glömmer fort hur fet man var!!! hahah
Men jag bjuder på den!!!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha, klockren bild! Så ska jag också sitta när jag blir gravid. Det är ju en av anledningar till att man blir gravid, elle? haha.



Men Sara.. sluta upp med punktern!!.................

2011-04-21 @ 20:23:51
URL: http://charlottis.blogg.se/
Postat av: Zazy

Haha! A du var visst lite tjock... Jag tänkte aldrig på det...men nu när man ser kort så...;)

Jag kom visst inte i påsk...det blir marknaden istället...Valborg och marknad...dubbelfest! =) Närå, jag kommer faktiskt mest för nougaten....och Maja....och ni....och familjen...och barnen...(Tänk Rudolf). Hi ha!

Får nog hålla med Challe där. Inga mer punkter, det var ju skitjobbigt o skriva så om inte annat. Punkt slut. Ha!

2011-04-22 @ 08:03:14
Postat av: ak4

hahaha, den där bilden får mig att längta till att bli på tjocken! Klockrent!

Ha en finfin påsk lilla familjen! Hälsa Maja från tant akcola :-)

Kram på er!

2011-04-23 @ 14:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0