Nordby...

Idag vaknade jag för tidigt och åkte iväg till barnmorskan... Där lyssna vi på hjärtljud och vägde och mätte...
Sen till banken och fixa med lånet och göra klart med det... Sen hem och dammsuga å fixa lite sen kom Micke hem å då åkte vi till Nordby... Va något på-smällen-erbjudande som alltid finns på babyproffsen... bara att skriva ut ett papper och gå in där så får du en massa grejer!! haha gratis är bra!

En burgare på vägen hem och nu sitter jag här i soffan! Räven åkte precis och tränade... men icke jag inte...! har faktiskt precis smäckt i mig en kexchoklad! haha får jag faktiskt.. hade inte gått upp ett gram sen sist gång ja var hos Yvonne så det var jag värd!


Kommentarer
Postat av: N

Duktig du är som kan hålla vikten=)

Dessvärre kan det säga boom i slutet;-)

2011-01-19 @ 10:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0