!"#¤%&/()=?

Sitter i soffan med datorn och halvkollar på "Älskling, jag krympte barnen!"
Kommer ni ihåg den? Vilken rulle!
Var hemma hos Charlotte igår och drack vin och käka tacos. Spela spel och myste.
Freddie och Katarina hade med sig lilla Ebba som var så himla söt! Helt sjukt hur man kan sova så mycket=)

Idag hoppas ja min lille fesoj kommer hit och har med sig min OnePiece=) då kommer ni inte se mig i mycket annat här hemma!
Mikael åkte iväg å träna... ja ni hörde rätt! ÅKTE! vi har 100 m till gymmet!
Fast när han kommer hem så gick han faktiskt med på att gå ut och gå... så vi går till Mette och skriver över bilen på Martina....
Idag är en bra dag... dvs att jag inte har så ont av foglossningen så då får man nog fan passa på att gå ut och gå.


Kommentarer
Postat av: Z

Härligt att höra att du mår bra! =)

Jo, en annan sak. Det finns en onepiece-affär här i götet. I kompassen! Och Micke som tjöta så om det sist ni var här och bion som fucka till sig så och vi visste inte vad vi skulle hitte på istället. Så hade ni kunnat gå å prova massa onepieces hela dagen... + att dem hade rea! Om man ändå visste det då! =)



När ses viii dåå?

Puss

2011-01-22 @ 23:48:59
Postat av: MOOOODH

haha du anar inte vad jag har nu! haha fick josef att köpa en onepiece i oslo... så den sitter jag i nu!!! känner mig som en teletubbie! å tänk när jag blir fetare! en riktig teletubbie!

fanns inte i mikaels storlek så han får vänta!!



vet inte när vi ses du! jag får ta mig till götet snart!



kramar!

2011-01-23 @ 14:26:14
URL: http://moodhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0