04-06-2011

Tittar nu på Tough Love... Typ lika bra som Tool Academy! haha
Hittade Challes Cheez Cruncherz precis... de va typ en dl kvar... men nu är den i magen!
Var lite folk här igår och grillade och drack lite cider. Mycket trevligt!
Å i fredags var jag i Karlstad och hälsade på Malin. Hon fick passa Maja medans vi andra gick på IKEA och Bergvik.
Det tyckte faster väldigt mycket om! Maja fick väldans mycket nya kläder också!

Jag köpte lackleggings till henne! haha så underbart!

Så idag är Mikael och hämtar massa jord... Ska äntligen få ner mitt äppleträd som jag fått av Zandra och Anna-Karin!
Å ska kolla om jag kan plantera lite grejer också.. Vill ha hallon, vinbär, jordgubbar, smultron och massa saker!


Suddig bild men nakenprutten blev ju så söt!

Nä nu vaknade hon å jämrar sig bredvid! tjing


Kommentarer
Postat av: ak

hahaha, guuud så söt!! Längtar efter att få träffa skrutten! om 2 veckor kommer jaaaag! Be prepared! hihihi

2011-06-05 @ 21:48:01
Postat av: Charlotte

Vad hände med bloggandet?!

2011-06-17 @ 07:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0