1 Mars 2011

Och det är första dagen ledig... Jag har alltså gått hem... No more Konsum på hur länge som helst...
Och denna dag har jag legat i soffan från nio till nu...

Typ så här har min dag sett ut...
07.24 ringer klockan....
08.00 Till barnmorskan...
08.28 Hemma igen... Mikael sitter i soffan och käkar frulle...
09.00 Vill ha frukost själv men inser att jag inte har något hemma... Måste till Konsum!
09.23 Hemma igen... Käkar 2 mackor med salami och ost...
ca 10.00 Tar fram datorn och betalar lite räkningar + tradera vinster...
10.40 Hämtar mitt Scooby Doo täcke, tänder en brasa och gosar ner mig och tittar på Adventureland.
ca 12.20 Adventureland slut och jag tar fram en apelsin och smaskar i mig...

Och nu 13.21 vet jag inte vad ja gjort den senaste timmen... Suttit i soffan antagligen... Slösurfat...
Men första dagen får nog bli sån här... Tänkte ta tag i något imorgon kanske=) haha

Gick från Konsum 20.15 igår å tänkte att de va sista gången på länge... Tänkte verkligen hålla mig borta i några dagar iaf!! men vafan.. ingen frulle hemma... så ja fick dra mig dit ändå... men nu så.. nu ska ja inte dit på minst 2 dagar! haha... nörd tänker ni.... kan inte annat än hålla med...


Suddig bild på suddiga tjejer....


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Bra, nu kan du börja blogga ordentligt då! =) (och inte en gång i månaden) haha

2011-03-02 @ 10:11:25
URL: http://charlottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0