17 mars 2011...

...och det betyder att det bara är en månad kvar till Adde troligtvis tittar ut!!
Var hos barnmorskan igår och hon vet inte riktigt hur han ligger så ja ska till Näl på fredag och göra ett ultraljud å se om rava ligger nedåt typ...
Så nu är frågan om jag vill att den gör de... då kan man ju kanske få ett kjejsarsnitt... vill jag eller vill jag inte?
hmmm... tåls att fundera på!

I förra veckan beställde jag en sak från USA... Elle a de har precis börjat sälja dem i Sverige så den kom från Sverige men va gjorde i USA kan vi säga...
En kopp typ med något medel i... så skulle man kissa i den och om det blev en färg skulle de va en kille och en annna så var det en tjej... Det var 82-90% säkerhet så ganska säkert iaf!
Det blev en kille!!

Men nu ska man ju inte lita på det till 100 men roligt ändå...
Och i helgen gjorde Ingrid någon voodoo grej på mig och hon sa att jag skulle få först en kille sen tjej och sen en kille... sen skulle ja inte få mer!
Får se om en månad om det stämmer!=)


Idag ska ja iaf brumma iväg med svärmor till Karlstad och köpa mig en barnvagn... hittade en ultrafin på blocket!
Går verkligen inte att ladda upp en bild av nån anledning... så ja försöker ikväll!


Å sen en sväng till IKEA för massa saker jag inte köpt...! Dvs allt! har ju inte köpt någonting!



Btw... Efterlysning på denna pojk! Sågs senast för några månader sen... Han är alltid glad och visar 6 framtänder och kör som en biltjuv.... om ni sett honom kontakta gärna mig!


Kommentarer
Postat av: Therese

han var här i lördags!hade ni inte vart i gbg hade ni nog fått se han!

2011-03-17 @ 15:18:44
Postat av: kakan

Äntligen, som jag väntat på en update!

Men duuu, va är det för hokuspokus du håller med va??! hahaha

Det ska bli spännande det här! Jag hoppas så klart att han tittar ut innan den 7 april!!

Hoppas allt går bra på NÄL! Tänker på dig/er!

Kram!

2011-03-18 @ 08:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0