27/3-11

Idag har inte hänt mycket för världen... jag och mike vaknade vid 9 eller 10 eller vad hon var... hatar när man ställer om klockan! är aldrig riktigt säker på vad hon är....
Nu är han hos Marcus på kaffe... tänkte han skulle komma hem snart så vi kan äta! Idag får det nog bli pizza tror jag... Var sugen på det igår så får bli idag=)

Så... Senaste sa jag att ja skulle till Näl och kolla om han låg fel och självklart gjorde han det!
Han ligger som en skål typ så det får allt bli ett snitt ändå...
Så nästa tisdag... då ni... Då ligger jag där med tarmarna i vädret! så så fort ni ser blod kommer ni tänka på mig! hahah
Så jag är nöjd.. Men om han nu skulle ha vänt sig själv innan det så är de bara att åka hem å vänta...:(


Fatta hur mycket det snöar eller! det var ju nyss massa vår på G och nu är det värsta snöstormen utanför...!
gillar vi inte!

Så ikväll åker vi nog hem till dessa snyggingar.... söndagsmys!


Kommentarer
Postat av: kakan

Jag visste att bebben skulle ploppa ut lagom tills jag kommer hem!! Yippiii! Jag ringer dig i helgen gullet! Puss!

2011-03-28 @ 18:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0