2/5-11

Gud va tråkigt jag har!
Mikael har lämnat mig och åkt till Växjö... Och det blåser ute så jag vill inte gå ut å frysa om boobsen... har hört att det får man absolut inte göra.

I helgen så var det ju marknad! Ja skaffa lite ersättning och lite barnvakt så kunde jag gå på marknan en sväng.
Träffa upp Zandra och senare kom även Charlotte.
På kvällen var de andra hos flum och sen drog de vidare till Klara och Matte. Jag och Mike var med hos flum men drog hem när de gick vidare.. Kunde inte ta med ungen på värsta festen liksom!
Men jag och mikael slängde på en rulle och la oss i soffan.



På lördagen fick Mikael lite extra hjälp med att rulla gräs. De va gott å se dom arbeta!=)
A förutom Gurra stekarn då... Han satt mest i stolen och lapa sol=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0