28-05-2011

Goddag i stugorna.
Idag har jag haft storstädning! Pinsamt att jag inte ens kommer ihåg när jag
 skurade golvet senast!=/
Igår tog jag och Mike en kväll för oss själva.
Mette passade Maja så åkte vi till Uddevaaal och kolla på bio.
Vi kolla Fast Five. Skratta flera gånger! inte för att den va roligt utan att det blev så töntigt!
The Rock som va suuhuuper uppumpad! Så har man nog inte sett han sen han va wrestlare!
Fightingscen mellan han och Vin Diesel blev ju bara konstigt!
Men men jag och Mike fick va lite barnlediga=)

Nu kollar jag på "Hjälp! Jag var en tonårsidol!"
haha såå underbart! nu ska Jamie Walters sjunga.. Vet ju bara den där dängan han hade i Beverly Hills.
Men bäst är ändå att han i Grease 2 är med=) Johnny!


Min glada tjockis!


Haha Martina satt med Maja i knät förut. Hon börja prutta rejält och skratta hysteriskt åt det sen!
Kan hon vara släkt med Malin måntro!=)
A inte den här bilden ovanför asså... Hon har inte så håriga ben! dom får Mike stå för=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0