31-05-2011

Kom precis ur duschen. har vart på ett härligt gympass med Åsa å Angelica. Hoppas bara man håller igång så jag inte tröttnar som jag lätt gör.
Nu ligger Maja å Mikael å sover tillsammans bredvid mig.
 Var å vägde tjockisen å hon vägde 5250g nu...
Hon kommer ju bli Goliat! fast iofs så var ju Charlotta Goliat förr.... Och hon blev bra tillslut! hahah

Var på besök hos barnmorskan imorse så slänge in Maja hos tant Charlotte en sväng. Skulle åka å hämta henne men hamnade i soffan med cb så stannade ett tag. Har ju vart lite sådär väder... varmt men massa moln.

Nä nu ska jag fotsätta kolla på How I Met Your Mother!!


Kommer ni ihåg de här programmet eller!? underbart!


Kommentarer
Postat av: Katten

Men guuud va jag känner igen den "bebisen"..vad är det för program? Står helt still!

2011-05-31 @ 21:00:58
Postat av: Mats

Dinosaurs! Tyckte man ju va hur sköj som helst. Undrar hur det står sig idag..?

2011-06-02 @ 16:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0