AAAAHHH

Fan... Skrev ett inlägg nyss men då paja såklart internet så nu måste jag skriva om!
Såg även att inlägget under kom upp efter de andra inlägget...hmmmm.

Ullared då!
Jag vaknade med Mikael vid 06.10 och gick upp och gjorde mig och Maja iordning.
Sen till morsan och lämnade av henne och raka vägen till Äng för att hämta upp Eli.
Obligatorisk frulle i Uddevaal och sen ut på motorvägen.
Var framme vid 10 och vi var faktiskt därifrån vid 1... Eli trodde vi skulle gå där till 5!
Så vi hann faktiskt med Bauhaus och IKEA i Göteborg.

Försökte tänka ut bästa köpet men jag kommer inte på något! Man handlade ju bara skit liksom=)
Fast handlade en rolig grej på Bauhaus. Men måste pyssla lite till innan den blir klar=)

Nä nu är de Cheaters! Underbart program=)


Mountain Dew och en PopTart=)
Va inne på Ica på Nordby i deras amerikanska hylla. Underbart!
Fast iofs så va de inte så gott.. Förstår mig inte på USA ibland=/


Kommentarer
Postat av: mäts

i loöööve mtn dew! snacka inte skit det! :) pop tarts, me dont know..

2011-05-26 @ 12:12:36
Postat av: Saaaaaara

Men Mits! de smaka ju bara sprite ju! haha kan lika gärna köpa de!

2011-05-26 @ 20:56:32
Postat av: Slem

Asså Cheaters, det är det bästa!

2011-05-26 @ 21:56:38
Postat av: Mats

Som sprite! Ha! Mtn dew är ju så mycke.. lenare i smaken?!

2011-05-27 @ 12:28:29
Postat av: Saaaara

Det har du iofs rätt i... Det är ju nästan smärtsamt att dricka sprite! Så mycket kolsyra!

2011-05-27 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0