blubblubblubb

Hellu!!!
Idag har jag lovat att skriva varje dag den här veckan! får se om jag klarar av de!
Vid elvasnåret fick jag besök av Zandra och en stel Mats.
De hade varit i ed på konfirmation och ärade mig med ett besök=)
Ser dem ju aldrig nu för tiden!

Som vanligt är mikael och tränar så han kommer väl snart hem så man får lite mat i magen...
Fan när man talar om trollen så ser ja karlssons bil glida förbi och släppa av karln...=)

Nä nu ska jag hälla ut mitt vatten... Hade nyss fotbad här för mig själv=)
Va på Mary Kay party förra veckan så jag får ju använda mina dyra produkter!


Kommentarer
Postat av: ak

Antligen, Moodhan ar tillbaka!

2011-05-17 @ 11:59:49
Postat av: Charlotte

Detta ser vi fram emot!!

2011-05-17 @ 12:04:16
URL: http://charlottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0