Oups!

Missade visst att blogga igår och jag visste att Z skulle märka de!! haha
Får blogga extra mycket istället!

Hade en trevlig dag i Strömstad lördags. Jag och familjen åkte in till stan för att strosa runt lite i hamnen.
Träffa på Yvonne också som jobbar för konkurrenten! haha
Solen sken och det var blå himmel.MEN det blåste som fan!
Så vi gick runt nån timme sen åkte vi till Nordby istället och handlade.
Vid 5 tror jag det var så kom Fred,Kack,CB,Ek och Ebba..
Grillade mat och spela spel och till och med drack cider!
Fick nog i mig en 5 st tror jag men blev inte full för de.. Trodde jag skulle bli dragen på 2!
Fast det var ju iofs 5st på typ 5 timmar! haha



Sen på söndagen vaknade vi och åt frukost. Städade upp och så åkte vi hem.
Var så dåligt väder så det var ingen idé att stanna kvar.
På kvällen bjöds det på söndagsmiddag hos Cb och Ekan. Sen titta vi på film men jag tror jag sov mer än vad jag tittade!
 Så himla trött!!!


Kommentarer
Postat av: Katten

Åhh vilken fin klänning Maja har!!:)

2011-05-23 @ 13:51:33
Postat av: Emelie

Stora tjejen ju! Måste komma o hälsa på snart :)

2011-05-23 @ 21:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0