Stinky....

Morning!
Lördagen gjorde vi inte så mycket. 2x Munther + Karlsson kom hit på kvällen och kolla på film.
Blev även en ny frisyr på lille munther!
På mors dag så fick vi frulle hemma hon Mette och sen hem och fira min mamma.

Sen kom Katarina med typ 70 paket blöjor som Ebba hade vuxit ur som jag köpte av henne!
Hoppas bara min tjockis håller vikten lite så hon kan använda de flesta iaf=)
Nu egentligen har det varit en paus i skrivandet. Har varit ute å gått.. Gick till Karlssons och köpte lite garn och sen till Konsum och handla middag. Idag blir de tacos. Va på tok för längesen=)

Nä nu ska jag ta mig något att äta å sen till Gunilla för att väga ungen. Hon blir bara tjockare å tjockare!


Den här fina pyjamasen fick Maja av tant Annicka.
Fick även en likadan av tant Elin men i större storlek. Svinbra för då kan hon ha den sen!


Å denna fina kofta har min kära mor stickat till henne.
Även den ganska stor men passar nog till vintern!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0